31642644754 info@donella.nl
Zomerverkoop korting tot 50%! Shop Nu

Menu

EUR

Mini Cart

Shipping & Delivery

2. Verzending en levering


2.1 Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?


Levertijd is binnen 48 uur. Hier geldt een uitzondering op het weekend en tijdens speciale acties, feestdagen en voor landen buiten Nederland. Wanneer je op vrijdag na 22:00, zaterdag of zondag bestelt, wordt jouw bestelling dinsdag verstuurd. Let wel: door grote online drukte in deze periode en maatregelen welke zijn getroffen door het RIVM en de rijksoverheid, kan de bezorgtijd oplopen bij onze logistieke partijen.

2.2 Hoe kan ik mijn levering volgen?


Zodra de bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mailbevestiging met het trackingnummer. U kunt de bezorgingstatus van uw bestellingen controleren en volgen met onze lokale logistieke partner

2.3 Wat zijn de verzendkosten?


We verzenden met PostNL
Bestellingen boven de €50,- binnen Nederland worden gratis verzonden..
Pakketpost: €3,95
Internationale zendingen
Donella rekent binnen Belgie & Luxemburg de volgende verzendkosten:
Pakketpost: €4,95
Donella rekent binnen Duitsland de volgende verzendkosten:
Pakketpost: €6,95
Donella rekent binnen Zwitserland de volgende verzendkosten:
Pakketpost: €11,95
Verzendkosten voor andere landen bedragen €10,-. Deze verzendkosten staan vast ongeacht het bedrag van de order en zijn dus niet onderhevig aan gratis verzendingsacties. Tijdelijke acties waarbij geen verzendkosten worden berekend, gelden uitsluitend voor adressen in Nederland.

2.4 Kan ik mijn verzendadres wijzigen nadat mijn bestelling is bevestigd?


Helaas kunnen we bestellingen niet omleiden zodra uw bestelling is bevestigd. Zorg er daarom voor dat u het juiste verzendadres opgeeft.

2.5 Mijn bestelling is niet compleet, wat moet ik doen?


Onze excuses voor het verzenden van een onvolledige bestelling. Neem contact op met onze klantenservice info@donella.nl en we nemen zo snel mogelijk contact met u op..

2.6 Ik heb een beschadigde product geleverd gekregen, wat moet ik doen?


Wij verontschuldigen ons als u een beschadigt product van ons heeft ontvangen. Neem contact op met onze klantenservice: info@donella.nl en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

2.7 Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat moet ik doen?


Wij nemen wisselen geen producten om om kleur We accepteren echter retouren voor producten die bij ons zijn gekocht. U kunt hier ons retour- en uitwisselingsbeleid en de bijbehorende procedures raadplegen.

2.8 k heb mijn pakket niet ontvangen, wat moet ik doen?


Stuur een e-mail naar ons klantenservice naar info@donella.nl als u uw pakket na 10 werkdagen niet heeft ontvangen en wij zullen u dienovereenkomstig helpen

2.9 Zijn er extra kosten voor herlevering?


Er zijn geen extra kosten voor herlevering tot twee keer. Het is verschuldigd bij de derde poging.