31642644754 info@donella.nl
Zomerverkoop korting tot 50%! Shop Nu

Menu

EUR

Mini Cart

FAQs

1. Bestelling

1.1 Moet ik een account openen om een product te bestellen?

Nee, dat hoeft niet. U kunt elke keer aankopen doen en uitchecken als gast.

1.2 Hoe plaats ik een bestelling?

Selecteer de producten die u wilt kopen en voeg deze toe aan uw winkelwagen. Wanneer u klaar bent, kunt u doorgaan naar uw winkelwagentje en uitchecken. Controleer en zorg ervoor dat alle informatie correct is voordat u uw aankopen en betaling bevestigt.

1.3 Ik heb problemen met het toevoegen van artikelen in mijn winkelmandje

U kunt de producten toevoegen zolang deze beschikbaar zijn. Er kan een geval zijn waarin een product zich in het winkelwagentje van iemand anders bevindt, waardoor de status van de producten worden weergegeven als ‘Tijdelijk niet beschikbaar’.

1.5 Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Wij accepteren betalingen via Paypal , IDEAL,  alle gangbare creditcards zoals Mastercard, VISA en American Express en BITCOIN betaling. 

1.6 Kan ik mijn bestelling wijzigen en annuleren?

elaas kunnen we een bestelling niet annuleren nadat deze is geplaatst. Hierdoor kunnen wij uw bestellingen efficiënt inpakken en fouten voorkomen. Het is raadzaam om uw bestelling te controleren voordat u deze plaatst.

1.7 Ik heb een kortingscode, hoe kan ik deze gebruiken?

Toets de vouchercode in bij het veld “Vouchercode” en klik op “Toevoegen” op uw winkelwagenpagina voordat u verder gaat met uitchecken. Houd er rekening mee dat we de vouchercode niet handmatig op uw bestelling kunnen toepassen als u deze tijdens het uitchecken niet hebt ingevoerd. Zorg er alstublieft voor dat alle informatie correct is voordat u uw aankoop bevestigt.

1.8 Hoe weet ik of mijn bestelling is bevestigd?

Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u van ons een bevestigingsmail om te bevestigen dat uw bestelling is ontvangen. Houd er echter rekening mee dat bestellingen alleen worden verzonden als uw creditcardbetaling is goedgekeurd en het factuur- en afleveradres is geverifieerd. Als alternatief kunt u de status van uw bestelling controleren in “Mijn account” als u een geregistreerde gebruiker bent.

 

2. Verzending en levering

2.1 Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?

Levertijd is binnen 48 uur. Hier geldt een uitzondering op het weekend en tijdens speciale acties, feestdagen en voor landen buiten Nederland. Wanneer je op vrijdag na 22:00, zaterdag of zondag bestelt, wordt jouw bestelling dinsdag verstuurd. Let wel: door grote online drukte in deze periode en maatregelen welke zijn getroffen door het RIVM en de rijksoverheid, kan de bezorgtijd oplopen bij onze logistieke partijen.

2.2 Hoe kan ik mijn levering volgen?

odra de bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mailbevestiging met het trackingnummer. U kunt de bezorgingstatus van uw bestellingen controleren en volgen met onze lokale logistieke partner

2.3 Wat zijn de verzendkosten?

We verzenden met PostNL
Bestellingen boven de €50,- binnen Nederland worden gratis verzonden..
Pakketpost: €3,95
Internationale zendingen
Donella rekent binnen Belgie & Luxemburg de volgende verzendkosten:
Pakketpost: €4,95
Donella rekent binnen Duitsland de volgende verzendkosten:
Pakketpost: €6,95
Donella rekent binnen Zwitserland de volgende verzendkosten:
Pakketpost: €11,95
Verzendkosten voor andere landen bedragen €10,-. Deze verzendkosten staan vast ongeacht het bedrag van de order en zijn dus niet onderhevig aan gratis verzendingsacties. Tijdelijke acties waarbij geen verzendkosten worden berekend, gelden uitsluitend voor adressen in Nederland.

2.4 Kan ik mijn verzendadres wijzigen nadat mijn bestelling is bevestigd?

Helaas kunnen we bestellingen niet omleiden zodra uw bestelling is bevestigd. Zorg er daarom voor dat u het juiste verzendadres opgeeft.

2.5 Mijn bestelling is niet compleet, wat moet ik doen?

Onze excuses voor het verzenden van een onvolledige bestelling. Neem contact op met onze klantenservice info@donella.nl  en we nemen zo snel mogelijk contact met u op..

2.6 Ik heb een beschadigde product geleverd gekregen, wat moet ik doen?

Wij verontschuldigen ons als u een beschadigt product van ons heeft ontvangen. Neem contact op met onze klantenservice: info@donella.nl en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

2.7 Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat moet ik doen?

Wij nemen wisselen geen producten om om kleur We accepteren echter retouren voor producten die bij ons zijn gekocht. U kunt hier ons retour- en uitwisselingsbeleid en de bijbehorende procedures raadplegen.

2.8 k heb mijn pakket niet ontvangen, wat moet ik doen?

Stuur een e-mail naar ons klantenservice naar info@donella.nl als u uw pakket na 10 werkdagen niet heeft ontvangen en wij zullen u dienovereenkomstig helpen

2.9 Zijn er extra kosten voor herlevering?

Er zijn geen extra kosten voor herlevering tot twee keer. Het is verschuldigd bij de derde poging.